Alkoholové degustační sety
Našim cílem je vzdělávat ve světě prémiových destilátů a ukázat lidem, že je možné i za rozumné peníze pít kvalitní alkohol - užít si chuť a vůni alkoholu,…
Autoři vyvinuli a vyrobili zcela unikátní golfové míčky, které dosahují až o 25% delší vzdálenosti, umožní lokalizaci pomocí GPS a vrcholný model nabídne i propojení s aplikací a počítání počtů úderů. Unikátnost míčku tvoří prostor pro vybudování revoluční značky, která bude symbolem evoluce a luxusu v golfu. Tato značka má za cíl obsadit silné místo na globálním trhu a změnit rekreační golf samotný. Primární cílovou skupinou jsou logicky golfisté, kteří touží po tom nejlepším vybavení a chtějí dokázat svou individualitu a vysoký životní standard.
Projekt se zabývá výrobou a distribucí unikátních golfových míčků a tvorbou luxusní značky.
Autoři se dlouhodobě věnují golfu a z vlastní zkušenosti vznikla myšlenka představit světu novou, revoluční novinku. Golfové míčky se více či méně upravují technologicky každým rokem. Zásadní průlom s využitím elektronické technologie však doposud na trh nepronikl. Chytré mobilní telefony, hodinky a jiná zařízení již vlastní téměř každý člověk. Golf hraje po celém světě stovky milionu lidí a tak vznikl nápad autorů tyto dva světy – technologický a sportovní - propojit. Tímto nápadem jsme se inspirovali a pustili se do tvorby míčku, který by dokázal jako první létat až o 25% dále oproti standardním míčkům, díky použití patentované technologie. K již tak obrovské revoluci autoři ještě vymysleli způsob, jak do míčků implementovat miniaturní GPS lokátor, díky kterému pomocí mobilního telefonu, či chytrých hodinek, naleznete svůj míček všude. Tím vniká veliká finanční úspora, jelikož průměr ztracených míčků na kolo se u rekreačních golfistů pohybuje kolem 4 kusů. Ani vodní překážka není problémem, jelikož díky speciální, též patentované technologii, se míčky nepotápí.
Vrcholem celé výroby je pak model míčku, který i sám počítá jednotlivé údery a dokonce pozná, kdy se ocitne v jamce. Během doby vývoje byl koncept neustále vylepšován a testován. Při tvorbě tohoto míčku byl také vytvořen koncept luxusní a jedinečné značky, která by spojovala právě rekreační golf spolu s nejmodernějšími technologiemi. Značka by tak symbolizovala minimalismus, luxus a především revoluci v hraní golfu.
O míčku můžeme bez nadsázky napsat, že je revoluční po všech směrech. Plášť míčku je tvořen pomocí 1500 dimplů, což je až 5x více oproti běžnému míčku. Tento fakt udržuje míček déle ve vzduchu, jelikož je doslova „nadnášen“ vzduchem. Jádro míčku tvoří 7 vrstev, což je až 2x více než-li nejlepší míčky na trhu. Tímto získá hráč nepopsatelný pocit jistoty a kontroly míčku. V samotném středu je pak zabudován mikroskopický čip, který vysílá svou polohu až na vzdálenost 750 metru. Tuto funkci nenabízí žádný jiný výrobce na trhu. Vrcholný model má pak ve svém plášti zabudován tzv. Force Touch technologii, známou z nejnovějších modelů mobilních telefonu iPhone, která rozezná sílu úderů na tolik citlivě, že pozná i „zapadnutí“ do samotné jamky a bez odchylky tak samostatně spočítá jednotlivé údery, včetně podrobných statistik, jako např. rychlost míče, úhel odpalu, rotaci a mnohé další. Pro získání výše uvedených statistik si musí hráč běžně kupovat velmi drahé přístroje, nyní mu postačí pouze chytrý míček.
Dopady našeho míčku pro golfový svět jsou bez nadsázky revoluční a mohou změnit kompletně hru samotnou. Golfistům odpadne nepříjemné, často velmi zdlouhavé hledání míčku a díky tomu se zrychlí hra samotná a to až o 1 hodinu na kolo. Rychlost golfu je v posledních letech velkým tématem a náš míček tento problém řeší. Obrovským benefitem jsou pak při stále se prodlužujících hřištích, rány až o 25% delší, což ocení především seniorští golfisté, kterých je statisticky po světě nejvíce. I tento fakt primárně řeší zrychlení tempa golfu, stejně tak jako počítání, respektive zapisování jednotlivých úderů. Tyto 3 velké problémy rychlosti současného golfu vyřeší náš míček.
Dalším, neméně důležitým faktem je, že náš golfový míček je schopen vydržet až 1000 úderů bez známky opotřebení. To je 10x více než snese běžný míček.
Podrobnější informace v příloze „Popis výrobků“.
Za níže zmíněné finanční prostředky autoři vyvinuli a vytvořili první plně funkční prototypy míčků. Proběhl 1 rok testování za pomoci předních českých profesionálů, ale především pak rekreačních hráčů, pro které je produkt primárně určen. Byla plně ověřena funkčnost, kvalita i přesnost signálu GPS a počítání úderů. Během testování bylo doopraveno vše, co bylo potřeba a výsledný produkt je tak již 100% funkční.
Momentálně se již jedná s velkoprodejci z evropského regionu o odběru míčků a v nejbližší době je naplánováno zúčastnit se největšího veletrhu s golfovými potřebami v USA.
Aktuálně byl produkt vyzkoušen v limitovaném počtu z důvodu nedostatku financí. Potenciál je však doslova celosvětový díky revolučnosti celého konceptu. Zákazníkem je každý rekreační golfista, který touží prodloužit délku svých ran, nalézt každý svůj úder a celkově zrychlit své kolo. Každý nadšenec do moderních technologii uvítá nespočet funkcí, které míček díky propojení s chytrým zařízením nabízí. Potenciálním zákazníkem je tak téměř 500 milionu rekreačních golfistů po celém světě. Je třeba si uvědomit, že golfové míčky jsou naprosto klíčovou složkou golfového sportu a mnohokrát za sezonu je kupuje každý golfista. Průměrná útrata za golfové míčky na 1 rok se pohybuje kolem 2500 Kč.
Autoři do projektu vložili veškeré své úspory, ca 7 000 000 Kč. Za tyto peníze se podařilo vyvinout 3 typy golfových míčku, které na trhu nemají žádnou konkurenci. Autoři tomuto obětovali poslední 4 roky svého veškerého času a jsou připraveni pokračovat dále, aby dobili golfový svět.
Autoři jsou dva mladí muži ve věku 27 let, Michal K a Jiří N. Oba pánové hráli v mládí golf na vrcholové úrovni a znalost prostředí je tak u nich maximální. Díky golfu procestovali svět a znají tak i každý problém tohoto sportu. Po ukončení golfové kariery se rozhodli ve světě golfu působit dále. Pochopili, že golfové míčky jsou nejčastěji kupovaným produktem pro golfovou hru samotnou a začali tak usilovně přemýšlet jak tento produkt zlepšit. Ve světě nejmodernějších technologii dostali nápad na propojení golfového míčku s GPS lokátorem a umožnit tak každému golfistovi nalézt i ten na první pohled ztracený míček. Navázali proto partnerství s Tomášem B., který absolvoval prestižní universitu Virginia Tech, obor fyzika a nanotechnologie. Během prvního roku spolupráce tak přišel první koncept míčku, který „pouze“ obsahoval GPS lokátor. Autoři se ale nesmířili pouze s tímto a rozhodli se pro vytvoření nanotechnologického pláště pro golfové míčky, který umožňuje právě delší dolet. Zabudování Force Touch technologie do vrcholných modelů pak bylo již pověstnou třešničkou na dortu.
Projekt v současné chvíli zaměstnance nemá, je však připraven v případě investice přijmout až 15 zaměstnanců na plný úvazek.
Ano, projekt využívá externí partnery, s kterými již uzavřel smlouvy o budoucí spolupráci a dodávky míčku. Po produktu je velký ohlas a již nyní je takových odběratelů domluveno více než 50 z Evropy a další odběratele očekáváme z největšího golfového trhu – USA, kam se autoři chystají produkt představit v příštím měsíci.
Projekt je natolik revoluční, že se nebojí změnit golfový svět. Dlouhodobou vizí projektu je poskytnout hráčům zcela nový zážitek z golfu – delší rány, žádné hledání míčku, perfektní statistiky o jejich hře, výrazná úspora času a především dlouhodobá úspora na míčcích.
Potenciál úspěchů je doslova světový, golfové míčky jsou po celém světě stejné, nabízejí je zhruba 2 desítky firem. Oproti konkurenci ale necílíme na masovou výrobu, ale na perfektní produkt, který každému golfistovi vydrží mnoho kol a nemusí mít plný golfový bag plný míčků. Ročně se na světě vyrobí okolo 1 miliardy golfových míčku. Logicky se většina z nich po hřištích poztrácí, či se znehodnotí údery samotnými. Náš míček má 10x vetší odolnost oproti opotřebení a především ho nikdy neztratíte, díky lokalizaci GPS.
Trh golfových míčků ovládá ca 20 firem, z toho 3 největší. Jak již bylo zmíněno, ročně se vyrobí okolo 1 miliardy golfových míčků různě kvality. Žádný výrobce ale dosud nevyvinul chytrý míček jako autoři projektu. Světová konkurence se běžně chlubí prodlouženou délkou odpalu o 3-6%. Náš míček dokáže uletět až o 25% více a navíc ho vždy najdete. Dá se tedy říci, že projekt konkurenci ve světě nemá.
Příjem projektu bude primárně z prodeje vyrobených míčků. Náklady na jeden míček se při očekávaném nákladu na velkovýrobu (tj. 1 mil. Míčků/rok), včetně veškerých nákladů na dopravu, technologie, zaměstnance atd. (Podrobnější informace v příloze „Finanční plán“.) očekávají 150 Kč/míček ve verzi A (25% delší odpal), 250 Kč verze B (GPS lokátor navíc) a 350 Kč verze C (Force Touch technologie). Prodejní cena je pak stanovena na 250 Kč, 350 Kč a 450 Kč.
Marže z každého prodaného míčku po odečtení provize pro prodávajícího (25%) se tak pohybuje okolo 75 Kč/míček. Při očekávaném prodeji 1mil míčku/rok, je tak celkový výdělek za rok 75mil. Více informací v přiloženém business plánu.
Výše žádané investice a její využití
Potřebný kapitál by měl být využit především do koupě pozemku a stavby velkovýrobny, materiálu, technologii, distribuce a lidských zdrojů.
Pozemek v moravskoslezském kraji a stavba velkovýrobny (15mil), nákupu potřebných materiálů a technologii (5 mil), celosvětové distribuce a licencí (5 mil), 15 zaměstnanců (8 mil).
Další náklady a detailní rozpis viz přiložený business plán.
Detailní využití naleznete v příloze „Rozpad investice“
Předpokládány vývoj cash-flow je vypsán v přiloženém business plánu.
Informace, co přesně projekt očekává od investora a co mu naopak projekt může nabídnout
Autoři ocení zkušenosti, znalost golfového trhu, technologickou znalost, či znalost zahraničních trhů. Není to však podmínkou vstupu do projektu.
Našim cílem je vzdělávat ve světě prémiových destilátů a ukázat lidem, že je možné i za rozumné peníze pít kvalitní alkohol - užít si chuť a vůni alkoholu,…
Náš projekt je cloudový nástroj/služba na tvorbu a správu webových stránok a e-shopov na globálnom online trhu. Představujeme najnovší pohľad na…
Naše sociální sít je intimní seznamovací aplikace nabízející uživatelům takovou úroveň bezpečí, že se mohou naplno otevřít a sdílet o sobě opravdu cokoliv, i…